Sztuczna inteligencja w tworzeniu stron internetowych
Sztuczna inteligencja (AI) — kiedyś futurystyczny pomysł z filmów science fiction, dzisiaj rzeczywistość, która coraz śmielej wkracza do naszego codziennego życia. Czytaj więcej
Sztuczna inteligencja (AI) — kiedyś futurystyczny pomysł z filmów science fiction, dzisiaj rzeczywistość, która coraz śmielej wkracza do naszego codziennego życia. Czytaj więcej
„Krzysztof – czy jesteś pewien, że chcemy iść na wojnę z kolejnym wykonawcą serwisu?” – zapytał mnie kiedyś nasz programista. Zdanie to urosło do miana wewnętrznej anegdoty, ale też i swego rodzaju symbolu. Czytaj więcej
To, jak wyszukujemy informacje i w jaki sposób są one nam prezentowane, zostało wywrócone do góry nogami za sprawą wyszukiwarek wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji. Czytaj więcej
Kody odpowiedzi serwera (HTTP) to nic innego jak jeden z elementów komunikacji pomiędzy serwerem a klientem (przeglądarką internetową) w ramach protokołu HTTP. Czytaj więcej
W branżach niszowych, gdzie produkty i usługi są skierowane do specyficznych grup odbiorców, content marketing odgrywa kluczową rolę. Te branże potrzebują precyzyjnych działań marketingowych, które pozwalają skutecznie dotrzeć do wybranej grupy klientów. Czytaj więcej