Szkolenia content marketing 

Budowanie wartościowego contentu w obrębie strony www przynosi profity wielorakiego rodzaju – buduje zaufanie do marki, pokazuje firmę jako eksperta w branży, ale również – znacząco wspomaga proces pozycjonowania. Google niejako z definicji premiuje serwisy, na których regularnie pojawiają się nowe, eksperckie treści. W pogoni za wysokimi pozycjami nie możemy jednak zapominać o użytkowniku, który jest, bądź co bądź, najważniejszym odbiorcą naszego komunikatu. Dlatego też, dobrze napisany tekst powinien być przede wszystkim:

  • poprawny językowo,
  • perswazyjny,
  • odpowiednio nasycony słowami kluczowymi,
  • właściwie sformatowany (zarówno pod użytkownika, jak i pod Google’a),
  • wyczerpujący (dobrze przedstawiający produkt lub usługę).

Jak to połączyć? To jedno z ważniejszych pytań, na które odpowiadamy podczas naszego szkolenia z content marketingu. Zadzwoń lub napisz do nas  – udzielimy dodatkowych informacji.

Dobry content – czyli jaki?

Co zrobić, żeby z tekstem trafić w preferencje zarówno czytelnika, jak i robotów Google? O pierwszym napisano wiele, ale wyszukiwarka rządzi się w tym kontekście specyficznymi prawami – działania zgodne wyłącznie z intuicją, wiedzą wyniesioną ze szkoły czy zdrowym rozsądkiem nie zawsze przynoszą oczekiwany rezultat. Mamy dziesiątki przykładów pokazujących, że rozbudowa treści na witrynie przynosi doskonałe wyniki. Wzmacnia wartość całego serwisu, zwiększa ruch na stronie i buduje pozycję firmy/witryny jako eksperta w branży. A to tylko wierzchołek góry lodowej. Dlatego też zachęcamy do wzięcia udziału w szkoleniu omawiającym zagadnienie, jak pisać teksty, które wspomogą pozycjonowanie serwisu, a jednocześnie będą ciekawe dla czytelnika.

Szkolenie zawiera między innymi informacje dotyczące:

  • ogólnych zasad zgodności przygotowywanych tekstów z wytycznymi wyszukiwarki Google;
  • poprawnego rozmieszczenia słów kluczowych;
  • optymalizacji elementów dodatkowych (obrazki, nagłówki, linki wewnętrzne);
  • zjawiska tzw. kanibalizacji słów kluczowych;
  • wyszukiwania wartościowych fraz/tematów pod kolejne teksty;
  • znaczenia content marketingu w działaniach SEO.

Szkolenie jest zawsze dostosowane do specyfiki danej działalności i serwisu internetowego. Informujemy, które treści przygotowane zostały poprawnie, a gdzie popełniono błędy. Szkolenie prezentuje nasze know-how dotyczące optymalizacji treści, zdobyte na podstawie wieloletniego doświadczenia w branży.

Czas trwania: 3 godziny

Koszt: 2500 zł netto

Uwaga: Podana cena dotyczy szkolenia prowadzonego w naszej sali szkoleniowej w Sky Tower lub w siedzibie zamawiającego we Wrocławiu i najbliższych okolicach. Na życzenie i po dokonaniu indywidualnych ustaleń, istnieje możliwość dojazdu w inne rejony Polski.

KONTAKT

Agencja interaktywna Seolit
Pozycjonowanie stron internetowych

Ul. Gwiaździsta 66
53-413 Wrocław

NAPISZ OD NAS

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych. Dowiedz się więcej

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Seolit Krzysztof Sacała z siedzibą na ulicy Gwiaździstej 66 53-413 Wrocław, danych osobowych podanych w powyższym formularzu, w celach związanych z prowadzeniem korespondencji i / lub przygotowaniem oferty i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych prezentujemy w naszej polityce prywatności.