Pozycjonowanie zagraniczne

Większość działań, które wykonujemy, siłą rzeczy dotyczy firm i sklepów starających się o wysokie pozycje w Google.pl. Nie boimy się jednak kampanii prowadzonych na rynki zagraniczne i jesteśmy jedną z nielicznych w Polsce agencji, która chętnie podejmuje się tego typu zleceń, mając na koncie udokumentowane sukcesy w SEO międzynarodowym.

Pozycjonowanie – za granicą, czyli gdzie?

  • Francja
  • Niemcy
  • Irlandia
  • Norwegia
  • Nowa Zelandia
  • Australia

Nie znaczy to jednak, że ograniczamy się wyłącznie do ww. obszarów geograficznych. Jesteśmy przygotowani, by przeprowadzić skuteczne kampanie na Stany Zjednoczone, a także Wielką Brytanię, Włochy, Hiszpanię i wiele innych państw europejskich. Tak naprawdę ogranicza nas wyłącznie alfabet. Tylko tyle! Nie podejmiemy się działań w cyrylicy czy piśmie chińskim bądź arabskim, ale poza tym… lubimy wyzwania, a pozycjonowanie zagraniczne to element naszej oferty, z którego jesteśmy szczególnie dumni. Sprawdź i skontaktuj się z nami.

Pozycjonowanie stron za granicą – postaw na udokumentowane know-how

Dlaczego tak niewiele agencji ma w ofercie SEO międzynarodowe? Odpowiedź wydaje się prosta – to, co działa w Polsce, niekoniecznie musi działać za granicą. Każdy język rządzi się swoimi prawami, co ma częściowe przełożenie na proces pozycjonowania. Także internet znajduje się w różnych krajach na różnych stadiach rozwoju. Dlatego też konieczna jest znajomość tych subtelności poparta odpowiednim doświadczeniem. Czy zatem pozycjonowanie zagraniczne jest na tyle skomplikowane, że trudno o sukces w tym zakresie? Zdecydowanie nie! Wbrew pozorom Polska jest bardzo zaawansowanym internetowo krajem, w którym SEO ma relatywnie długą historię. Dlatego też pozycjonowanie na Francję czy Włochy może być z perspektywy polskiego specjalisty czystą przyjemnością. Z drugiej strony, są rynki (np. USA czy UK) stanowiące dla rodzimego SEOwca całkiem spore wyzwanie, którego w agencji Seolit chętnie się podejmiemy. Zadzwoń lub napisz do nas – chętnie opowiemy o szczegółach.

Pozycjonowanie stron internetowych za granicą – największe wyzwania

Bariera językowa to wbrew pozorom nie największy problem, jeśli chodzi o pozycjonowanie zagraniczne. Oczywiście jest to aspekt, który zawsze bierzemy pod uwagę, bo o ile serwis w nieznanym sobie języku można bez większych problemów skutecznie zoptymalizować pod SEO, tak schody mogą się pojawić w kontekście przygotowania treści pod zaplecze czy chwytliwego description. Dlatego też, przed zobowiązaniem się do wykonania kampanii SEO na zagranicę, zawsze się upewniamy, że po stronie klienta jest osoba, która dostarczy wszelkie treści potrzebne do sukcesu całego przedsięwzięcia.

To jednak nie wszystko. Pozycjonowanie za granicą to proces, który wymaga

  • znajomości lokalnych przepisów związanych ze światem online;
  • posiadania narzędzi umożliwiających analizy pozycji, słów kluczowych, wyników wyszukiwania i konkurencji w obcych językach;
  • odpowiednich możliwości link-buildingowych.

Marketing szeptany jest w wielu miejscach nielegalny, niektóre kraje uniemożliwiają swobodne rejestrowanie domen obcokrajowcom lub reklamowanie poszczególnym branżom, nie wszędzie wyszukiwarka Google jest monopolistą – to tylko kilka pierwszych aspektów związanych ze specyfiką poszczególnych regionów, których trzeba mieć świadomość przed zobowiązaniem się do wykonania umowy na pozycjonowanie zagraniczne. Warto zatem postawić na Seolit – doświadczoną firmę, która wykonała już niejedną taką kampanię!

No właśnie… a co z link-buildingiem?

Dużym wyzwaniem, jeśli chodzi o pozycjonowanie stron za granicą, jest link-building. W firmie Seolit rozwiązujemy to najczęściej poprzez budowę tzw. „zaplecza dedykowanego” – pod dany projekt i kraj. Aspekt ten może, ale nie musi, być wliczony w cenę usługi, wszystko zależy od indywidualnych ustaleń. Tego typu zaplecze maksymalizuje szansę na sukces link-buildingu i jest w stanie zrobić naprawdę dużą różnicę. Nie musi być przy tym bardzo rozbudowane. W niektórych krajach robotę zrobią linki już z 10-15 silnych domen! Czujemy się bardzo mocni w tym aspekcie – zapytaj nas o szczegóły.

Ile kosztuje SEO na zagranicę?

Nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują, że pozycjonowanie zagraniczne jest o około 25% droższe niż analogiczna kampania prowadzona w Google.pl, której orientacyjny koszt można sprawdzić w zakładce Cennik . Wynika to przede wszystkim z większej ilości czasu, który trzeba poświęcić na dany projekt. Budżet zawsze ustalamy indywidualnie w oparciu o specyfikę danej działalności i potrzeby klienta. Zachęcamy, żeby opowiedzieć nam o swojej branży.

Pozycjonowanie polskich firm za granicą w Seolit

W firmie Seolit chętnie podejmujemy się pozycjonowania polskich firm za granicą, warunkiem jest jednak prowadzenie działalności zarejestrowanej w naszym kraju. Jeśli zatem spełniasz to kryterium i posiadasz serwis napisany w alfabecie łacińskim, jesteśmy otwarci na współpracę. Skontaktuj się z nami, wypytamy o Twoje potrzeby oraz specyfikę biznesu i przedstawimy propozycję możliwie najlepszych rozwiązań w rozsądnej cenie.

KONTAKT

Agencja interaktywna Seolit
Pozycjonowanie stron internetowych

Ul. Gwiaździsta 66
53-413 Wrocław

NAPISZ OD NAS

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych. Dowiedz się więcej

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Seolit Krzysztof Sacała z siedzibą na ulicy Gwiaździstej 66 53-413 Wrocław, danych osobowych podanych w powyższym formularzu, w celach związanych z prowadzeniem korespondencji i / lub przygotowaniem oferty i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych prezentujemy w naszej polityce prywatności.