Kampanie PPC

Kampanie PPC, wśród których wyróżnić można między innymi Google Ads, Facebook Ads, a także reklamę na Instagramie czy LinkedInie, pozwalają na uzyskanie natychmiastowej widoczności. Dzień rozpoczęcia kampanii jest jednocześnie dniem wyświetlenia reklamy. Zachęcamy do kontaktu. Wybierzemy najskuteczniejsze medium reklamowe, zdefiniujemy grupę odbiorców, zaprojektujemy lejki sprzedażowe i przedstawimy propozycję optymalizacji kosztów.

Reklama Google Ads

Kampania Google Ads (dawniej AdWords) to zbiorcze określenie różnych typów reklam pojawiających się w internecie – począwszy od wyszukiwarki, poprzez serwisy branżowe, po Gmaila bądź YouTube’a.

Rodzaje reklam Google Ads:

  • Linki sponsorowane – reklama tekstowa pojawiająca się w Google nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania.
  • Remarketing – możliwość wyświetlania reklamy internautom, którzy byli już na danej stronie (lub wykonali na niej konkretną akcję).
  • Reklama w Gmail – kampania wyświetlająca się użytkownikom jako wiadomość w skrzynce pocztowej.
  • Reklama w YouTube – polecanie produktów przed materiałem wideo lub wyświetlanie reklamy obok niego.
  • Reklama Display – wyświetlanie bannerów reklamowych w sieci Google – na kilku milionach witryn, docierających do większości użytkowników internetu na świecie.
  • Google Shopping – wyświetlanie produktów i ich cen nad organicznymi wynikami wyszukiwania.

Co możemy zaoferować Twojej firmie?

Google Ads to bardzo skuteczna forma reklamy, która jednak – w większości przypadków – jest zdecydowanie droższa niż usługa pozycjonowania stron. Ma za to wiele zalet, a najważniejszą z nich jest możliwość osiągnięcia natychmiastowej widoczności w internecie. Kampania Google Ads zapewnia szerokie możliwości targetowania reklamy do konkretnych grup odbiorców – ze względu na lokalizację, odwiedzane witryny czy nawet – odbierane wiadomości e-mail. Odpowiednio zoptymalizowana pozwala również na odzyskiwanie klientów (np. osób, które zaniechały transakcji na poziomie koszyka lub zapomniały adresu strony), jak również może przekonać do skorzystania z oferty użytkowników niezdecydowanych.

Aby kampania Ads przyniosła zadowalające efekty, należy skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Przeprowadzenie kampanii Adsów w teorii wydaje się dość proste. Należy wybrać formę reklamy, określić grupę docelową i ustalić stawki za kliknięcie. Praktyka pokazuje jednak, że jest to prosta droga do „przepalenia” budżetu bez osiągnięcia realnych zysków. Współpraca z profesjonalistą pozwoli nie tylko na dobranie najlepszej formy reklamy Google Ads, ale również zapewni maksymalizację skuteczności i minimalizację kosztów.

Dobry specjalista powinien:

  • objąć doradztwem każdy etap kampanii;
  • opracować treści reklam zgodnie ze swoim doświadczeniem (chyba że klient postanowi inaczej);
  • na bieżąco modyfikować strategię;
  • przedstawiać raporty z podejmowanych działań.

W firmie Seolit stawiamy na indywidualne podejście do każdego zlecenia – zarówno w kwestii obrania strategii, jak i samej wyceny. Gwarantujemy ścisłą współpracę między specjalistami. Pracowaliśmy w dużych firmach i wiemy dobrze, że często działy Ads i SEO są hermetyczne, a przepływ informacji między nimi bardzo słaby. Jest to niedobra sytuacja, bo usługi te mogą się nawzajem doskonale uzupełniać. Połączenie pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych daje doskonałe efekty. Dlatego też chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów również w tym zakresie, dbając o prawidłowy przepływ informacji między specjalistami.

Nie tylko Google Ads!

Google Ads to najlepiej wspomagająca pozycjonowanie, ale oczywiście niejedyna forma reklamy PPC. Dla naszych klientów prowadzimy również działania w Social Mediach – na Facebooku, Instagramie czy LinkedInie. Kampanie tego typu dają doskonałe możliwości targetowania przekazu reklamowego – ze względu na wiek, płeć, zainteresowania czy zajmowane stanowisko. Zapraszamy do kontaktu – chętnie odpowiemy na wszystkie pytania, zaprojektujemy lejki sprzedażowe i doradzimy w kwestii budżetu.

 

 

KONTAKT

Agencja interaktywna Seolit
Pozycjonowanie stron internetowych

Ul. Gwiaździsta 66
53-413 Wrocław

NAPISZ OD NAS

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych. Dowiedz się więcej

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Seolit Krzysztof Sacała z siedzibą na ulicy Zaporoskiej 34, 53-520 Wrocław, danych osobowych podanych w powyższym formularzu, w celach związanych z prowadzeniem korespondencji i / lub przygotowaniem oferty i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych prezentujemy w naszej polityce prywatności.