Ile kosztuje pozycjonowanie stron? To jedno z najtrudniejszych pytań, jakie zadać można specjaliście SEO. Za ostateczną kwotę odpowiada wiele czynników, w tym przede wszystkim: staż i historia domeny, konkurencyjność branży, model współpracy, liczba słów kluczowych. Dlatego każdą wycenę poprzedza rzetelny i wnikliwy audyt konkurencji, analiza domeny, a przede wszystkim badanie potrzeb klienta. Orientacyjne stawki przedstawia zamieszczona poniżej tabela. W celu otrzymania konkretnej wyceny prosimy o kontakt mailowy albo telefoniczny.
Tabela przedstawia szacowany koszt i czas osiągnięcia TOP10 dla poszczególnych typów zapytań.
TYP ZAPYTANIA | ILOŚĆ FRAZ | PRZYKŁAD FRAZY | CZAS OSIĄGNIĘCIA TOP 10 | KOSZT MIESIĘCZNY |
Mała firma o zasięgu lokalnym. Niska konkurencyjność. | 10-15 | – ulotki Legnica – rehabilitacja dzieci Głogów – medycyna estetyczna Lubin | 3-4 miesiące | 500-700 zł |
Firma działająca w dużym mieście. Średnia konkurencyjność. | 15-20 | – mechanik Wrocław – meble na wymiar Katowice – sprzątanie Szczecin | 4-6 miesięcy | 700-1200 zł |
Firma działająca w dużym mieście. Wysoka konkurencyjność. | 20-25 | – biuro rachunkowe Wrocław – tłumaczenia Warszawa – dentysta Kraków | 6-9 miesięcy | 1200-1800 zł |
Sklep internetowy. Średnia konkurencyjność. | 25-50 | – wosk do samochodu – dmuchawa do pieca – kawa brazylijska | 4-6 miesięcy | 1500-2500 zł |
Sklep internetowy. Wysoka konkurencyjność. | 50-75 | – kamery CCTV – kule ortopedyczne – lampy LED | 6-9 miesięcy | 2500-3500 zł |
Sklep internetowy. Bardzo wysoka konkurencyjność. | 75-100 | – opony letnie – kosmetyki damskie – meble ogrodowe | 9-12 miesięcy | 3500-5000 zł |
Branże najbardziej konkurencyjne: – nieruchomości – finanse – turystyka | 100-150 | – nieruchomości Wrocław – pożyczki Warszawa – hotele Gdańsk | 12-18 miesięcy | 5000-7000 zł |
Podane powyżej informacje mają charakter szacunkowy i w praktyce mogą się różnić – w zależności od specyfiki danej domeny/serwisu, a także doboru słów kluczowych.
Aby dokładnie dowiedzieć się, ile kosztuje pozycjonowanie w firmie Seolit, zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami. Przeanalizujemy branżę i model biznesowy firmy, wykonamy profesjonalny audyt domeny oraz konkurencji, a w efekcie – zaproponujemy najkorzystniejszy w danym przypadku model współpracy i rozliczenia.