pozycjonowanie sklepów internetowych

ponad 7 lat doświadczenia

umowa krótkoterminowa

profesjonalizm i uczciwość

indywidualna wycena

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych. Dowiedz się więcej

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Seolit Krzysztof Sacała z siedzibą na ulicy Zaporoskiej 34, 53-520 Wrocław, danych osobowych podanych w powyższym formularzu, w celach związanych z prowadzeniem korespondencji i / lub przygotowaniem oferty i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych prezentujemy w naszej polityce prywatności.

Zapraszamy do kontaktu. Pomożemy w dobraniu strategii i słów kluczowych.

Pozycjonowanie sklepów internetowych to wymagające zagadnienie, a o ostatecznym sukcesie (lub jego braku) może przesądzić już samo określenie budżetu i dobranie strategii. W firmie Seolit jesteśmy zwolennikami szerokiego i kompleksowego podejścia do tego procesu. Nie chcemy przywiązywać się do kilku czy kilkunastu fraz. Głównym wyznacznikiem sukcesu – celem, jaki sobie stawiamy – jest zwielokrotnienie wartościowego ruchu z wyszukiwarek internetowych. Wartościowego czyli przekładającego się na zwiększoną sprzedaż produktów.

Dlaczego nie warto przywiązywać się do kilku ogólnych fraz? Przeczytaj na naszym blogu.

Serwis e-commerce, aby być widoczny w Google, wymaga zaawansowanej optymalizacji dotyczącej często szczegółowych zagadnień, takich jak np. poprawne wykorzystanie przekierowań czy właściwe określenie indeksacji. Należy dążyć do sytuacji, w której robot wyszukiwarki swobodnie porusza się po serwisie i nie jest zmuszany do indeksowania podstron, jakie uważa za bezwartościowe. Ważnym problemem, z którym najczęściej trzeba się zmierzyć, jest dodatkowo wzbogacenie strony w unikalne treści, nasycenie jej odpowiednimi frazami, a także uniknięcie duplikacji i zjawiska tzw. kanibalizacji słów kluczowych. Robot wyszukiwarki ocenia podstrony sklepu internetowego według określonych parametrów i zdarza się często, że wyciąga błędne – z perspektywy użytkownika – wnioski, czego efektem jest wyświetlanie w wynikach wyszukiwania produktów lub kategorii innych, niż byśmy sobie życzyli. Zaawansowana optymalizacja – dotycząca właśnie m.in. indeksacji, przekierowań i treści – pozwala ograniczyć to zjawisko do minimum, a także – co najważniejsze – spowodować dynamiczne poprawienie widoczności serwisu w Google.

Pozycjonowanie sklepu internetowego - wzrosty pozycji

Popełnienie błędów optymalizacyjnych może opóźnić, a w niektórych przypadkach nawet uniemożliwić uzyskanie wysokich pozycji. Dlatego też tak ważne jest, by pozycjonowanie sklepu internetowego wykonywała firma z doświadczeniem, której pracownicy posiadają nie tylko wiedzę i dostęp do profesjonalnych narzędzi, ale również moce przerobowe, by odpowiednio zająć się danym serwisem. Optymalizacja sklepu internetowego nie jest bowiem działaniem jednorazowym. Na początku współpracy wykonujemy profesjonalny audyt serwisu i przedstawiamy zalecenia optymalizacyjne w postaci przejrzystego, łatwego w pracy dokumentu. Na tym jednak nie kończą się nasze działania on-site. W firmie Seolit stawiamy na ciągłą, regularną pracę, bieżące analizowanie wyników i – w razie potrzeby – modyfikowanie strategii, a przede wszystkim dopieszczanie coraz mniejszych detali. Powiedzenie „diabeł tkwi w szczegółach” jest szczególnie aktualne w branży SEO, a zadbanie o te szczegóły może przesądzić o ostatecznym sukcesie całego przedsięwzięcia.

Optymalizacja sklepu internetowego to również konieczność szukania kompromisów – pomiędzy zaleceniami Google i doświadczeniem specjalisty – czyli tym, co docenia i promuje wyszukiwarka – a potrzebą użytkownika i wizją właściciela serwisu. Wbrew pozorom nie zawsze są to interesy zbieżne, więc niejednokrotnie konieczne jest szukanie rozwiązań, które zadowolą każdą ze stron. Dobry specjalista wie, jak taki kompromis można osiągnąć i przedstawi rozwiązania, których wprowadzenie nie przyniesie szkody ani dla widoczności w Google, ani dla konwersji czy warstwy wizualnej serwisu. Pozycjonowanie e-commerce to również nieustanne uczenie się danej strony www. Każdy sklep internetowy na ten sam zestaw działań reaguje inaczej, dlatego też konieczne jest bieżące monitorowanie wpływu zmian na pozycje i w zależności od dynamiki wzrostów, podejmowanie kolejnych decyzji optymalizacyjnych.

Pozycjonowanie sklepów internetowych to także nieustanna analiza danych pochodzących z różnego rodzaju narzędzi, takich jak Analytics, Search Console, Majestic, Semstorm itd. Narzędzia te umożliwiają śledzić ogólną kondycję domeny, monitorować i lepiej zrozumieć zachowania użytkowników, jak również wyciągać odpowiednie wnioski dotyczące postępów w kampanii SEO. Brak wysokich pozycji na poszczególną grupę fraz nie musi oznaczać porażki całego przedsięwzięcia. I w drugą stronę – wysokie pozycje monitorowanych słów kluczowych nie zawsze są wyznacznikiem sukcesu. SEO sklepów internetowych to proces, który ma sprawić, by znacząco zwiększyła się sprzedaż produktów wykonywana przez użytkowników szukających tych produktów za pośrednictwem wyszukiwarki Google. W firmie Seolit wiemy, jak taki efekt osiągnąć i dokładamy wszelkich starań, by tak właśnie się stało – w relatywnie krótkim czasie, bez konieczności ponoszenia bardzo wysokich kosztów.

Pozycjonowanie sklepów internetowych – wzrost ruchu

Pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga również zdobycia większej ilości wartościowych odnośników, niż to ma miejsce w przypadku firm usługowych. Wiele da się załatwić samą optymalizacją, ale profesjonalny link-building to wciąż ważny element SEO. W którymś momencie trzeba po prostu wzmocnić poszczególne kategorie, podkategorie i produkty wartościowymi odnośnikami. W firmie Seolit posiadamy autorskie zaplecze oparte na historycznych domenach z dobrą historią. Nie korzystamy z SWLi, nie dodajemy pozycjonowanych serwisów do katalogów stron. Oferujemy wartościowe linki, nad którymi mamy pełną kontrolę. Działamy bezpiecznie w myśl zasady „po pierwsze nie szkodzić”.

Błędna optymalizacja lub nieumiejętne linkowanie mogą doprowadzić do kar nakładanych przez wyszukiwarkę (tzw. filtrów) i tym samym sztucznego obniżenia rankingu. O ostatecznym sukcesie natomiast – jak wspomniano – mogą przesądzić detale, których mało wprawny specjalista nie weźmie nawet pod uwagę. Dlatego też tak ważne jest wybranie oferty doświadczonej firmy, której know-how poparte jest sukcesami w pracy nad pozycjonowaniem sklepów internetowych. My zajmowaliśmy się serwisami e-commerce z kilkudziesięciu różnych branż – m.in. przemysłowej (kamery przemysłowe, alarmy), motoryzacyjnej (car detailing, urządzenia tuningowe, wycieraczki do szyb), wnętrzarskiej (meble, farby), edukacyjnej (sprzęty do szkół i przedszkoli), budowlanej, reklamowej, odzieżowej, ekologicznej, zoologicznej i wielu innych. Pozycjonowaliśmy zarówno małe sklepy ze specyficznym targetem (np. akumulatory modelarskie), jak i rozbudowane serwisy z elektroniką i ubraniami, zawierające tysiące produktów. Dzięki tak dużemu doświadczeniu jesteśmy gotowi stanąć przed każdym wyzwaniem i zapracować na Państwa zadowolenie.

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga dobrania odpowiedniej, indywidualnej strategii działań i dużego zaangażowania ze strony specjalisty SEO. W firmie Seolit proponujemy rozwiązania, które pozwalają na relatywnie szybki zwrot inwestycji i włączenie się do walki z największymi graczami. Zintegrowane kampanie na życzenie klienta uzupełniamy o działania z zakresu AdWords (linki sponsorowane, kampanie produktowe, remarketing), UX czy content marketingu. Pozycjonowanie sklepu internetowego w firmie Seolit – zapraszamy do współpracy.

 

KONTAKT

Agencja interaktywna Seolit
Pozycjonowanie stron internetowych

ul. Zaporoska 34
53-520 Wrocław

NAPISZ OD NAS

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych. Dowiedz się więcej

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Seolit Krzysztof Sacała z siedzibą na ulicy Zaporoskiej 34, 53-520 Wrocław, danych osobowych podanych w powyższym formularzu, w celach związanych z prowadzeniem korespondencji i / lub przygotowaniem oferty i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych prezentujemy w naszej polityce prywatności.