Audyty SEO

Audyt SEO jest nieodłącznym elementem procesu pozycjonowania, wykonywanym przez nas w ramach usługi w pierwszych 2-3 tygodniach współpracy. Pozwala on – najogólniej rzecz ujmując – na wyeliminowanie krytycznych błędów na stronie, które utrudniają, a czasem nawet uniemożliwiają osiągnięcie wysokich pozycji, jak również na dostosowanie serwisu pod kątem określonych słów kluczowych.

Czynniki on-site (związane z budową samej witryny) w większym niż kiedyś stopniu odpowiadają za dobrą widoczność w wynikach wyszukiwania i w rosnącej ilości branż bez odpowiedniej optymalizacji nie ma szans na osiągniecie trwałego sukcesu. Nie zawsze jednak istnieje potrzeba korzystania z rozbudowanej usługi pozycjonowania. Niektóre serwisy posiadają naturalnie niezłą widoczność w Google, a czasem wyszukiwarka nie jest najistotniejszym źródłem pozyskania użytkowników. W takich sytuacjach polecamy zainteresować się samym audytem SEO. Wprowadzenie zaleceń według naszych wskazówek pozwoli na dostosowanie serwisu do wytycznych Google, co pomoże uniknąć ewentualnych problemów w przyszłości, jak również zwiększy ilość odwiedzin z wyszukiwarki. Jeśli pozycje są już dobre – dzięki audytowi mogą być jeszcze lepsze. Jeżeli „Organic” nie jest najistotniejszym źródłem klientów – i tak warto o ten aspekt zadbać, chociażby ze względów wizerunkowych.

Audyt SEO to również doskonała oferta dla firm, które dopiero co wprowadziły nową wersję serwisu lub są na etapie stawiania sobie celów biznesowych związanych z marketingiem w wyszukiwarce. Minęły już czasy, kiedy samo posiadanie strony www dawało przewagę nad konkurencją. Obecnie równie ważne jest dostosowanie serwisu do potrzeb użytkowników, jak i właśnie – do wymogów wyszukiwarki. Czasem już wyeliminowanie kilku podstawowych błędów pozwala na znaczące poprawienie widoczności w Google.

Audyt SEO obejmuje analizę serwisu pod kątem m.in.:

  • struktury
  • treści
  • indeksacji
  • przekierowań
  • meta-danych
  • nagłówków
  • adresów URL
  • linkowania wewnętrznego
  • dostosowania do urządzeń mobilnych
  • optymalizacji grafiki

Cennik:

Strony-wizytówki – około 1000 zł

Serwisy firmowe – około 2000 zł

Sklepy internetowe – około 3500 zł

Bardzo duże serwisy – 5000 zł lub więcej

Posiadamy ponad 7-letnie doświadczenie w branży pozycjonowania i wykonaliśmy setki audytów SEO. Pracowaliśmy z serwisami każdej wielkości – od stron-wizytówek składających się z jednej podstrony, po rozbudowane sklepy internetowe zawierające setki tysięcy produktów. Określamy priorytety dla zmian, proponujemy autorskie, sprawdzone rozwiązania. Wiemy dobrze, które modyfikacje mają znaczenie absolutnie krytyczne, a gdzie można pokusić się o kompromis pod kątem wyglądu serwisu czy jego „usability”. Efekt naszej pracy dostarczamy w postaci przejrzystego dokumentu, pozwalającego programiście/webmasterowi na łatwe dotarcie do każdej informacji.

Audyt SEO dla klientów korzystających w firmie Seolit z usługi pozycjonowania jest darmowy – wykonywany zawsze w ramach umowy, na początkowym etapie współpracy.

KONTAKT

Agencja interaktywna Seolit
Pozycjonowanie stron internetowych

ul. Zaporoska 34
53-520 Wrocław

NAPISZ OD NAS

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych. Dowiedz się więcej

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Seolit Krzysztof Sacała z siedzibą na ulicy Zaporoskiej 34, 53-520 Wrocław, danych osobowych podanych w powyższym formularzu, w celach związanych z prowadzeniem korespondencji i / lub przygotowaniem oferty i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych prezentujemy w naszej polityce prywatności.