Audyty SEO

Audyt SEO jest nieodłącznym elementem procesu pozycjonowania, wykonywanym na początku współpracy. Pozwala on – najogólniej rzecz ujmując – na wyeliminowanie krytycznych błędów związanych z budową i zawartością serwisu, które utrudniają, a czasem nawet uniemożliwiają osiągnięcie wysokich pozycji w Google. Ważne jest również dostosowanie strony pod kątem określonych słów kluczowych i umożliwienie jej lepszego zrozumienia przez roboty wyszukiwarki.

Analiza, a nie wróżenie z magicznej kuli

Czynniki on-site (związane z budową samej witryny) w większym niż kiedyś stopniu odpowiadają za dobrą widoczność w wynikach wyszukiwania. Bez odpowiedniej optymalizacji nie ma szans na osiągnięcie trwałego sukcesu.

Nie zawsze jednak istnieje potrzeba korzystania z rozbudowanej usługi pozycjonowania. Niektóre serwisy posiadają naturalnie niezłą widoczność w Google, a czasem wyszukiwarka nie jest najistotniejszym źródłem pozyskiwania użytkowników. W takich sytuacjach polecamy zainteresować się samym audytem SEO. Wprowadzenie zaleceń według naszych wskazówek pozwoli na dostosowanie serwisu do wymogów Google, pomoże uniknąć ewentualnych problemów w przyszłości, jak również zwiększy liczbę odwiedzin z wyszukiwarki. Jeśli pozycje są już dobre – dzięki audytowi mogą być jeszcze lepsze. Jeżeli wizyty z organicznych wyników wyszukiwania nie są najistotniejszym źródłem klientów – i tak warto zadbać o ten aspekt, chociażby ze względów wizerunkowych.

Audyt SEO to doskonała oferta również dla firm, które dopiero co wprowadziły nową wersję serwisu lub są na etapie stawiania sobie celów biznesowych związanych z marketingiem w wyszukiwarce. Minęły już czasy, kiedy samo posiadanie strony www dawało przewagę nad konkurencją. Obecnie równie ważne jest dostosowanie serwisu do potrzeb użytkowników, jak i właśnie – wymogów wyszukiwarki. Czasem wyeliminowanie kilku podstawowych błędów pozwala na znaczące poprawienie widoczności w Google.

Audyt SEO obejmuje analizę serwisu pod kątem m.in.

  • struktury
  • treści
  • indeksacji
  • przekierowań
  • meta-danych
  • nagłówków
  • adresów URL
  • linkowania wewnętrznego
  • dostosowania do urządzeń mobilnych
  • optymalizacji grafiki

Posiadamy ponad 13-letnie doświadczenie w branży pozycjonowania i wykonaliśmy setki audytów SEO. Pracowaliśmy z serwisami każdej wielkości – od stron-wizytówek składających się z jednej podstrony, po rozbudowane sklepy internetowe zawierające setki tysięcy produktów. Określamy priorytety dla zmian, proponujemy autorskie, sprawdzone rozwiązania. Wiemy dobrze, które modyfikacje mają znaczenie absolutnie krytyczne, a gdzie można pokusić się o kompromis pod kątem wyglądu serwisu czy jego „usability”. Efekt naszej pracy dostarczamy w postaci przejrzystego dokumentu, pozwalającego programiście/webmasterowi na łatwe dotarcie do każdej informacji.

Audyt SEO – cennik:

  • Strony-wizytówki (one-page): 1500 – 2000 zł
  • Małe serwisy firmowe: 2000 – 3000 zł
  • Średnie serwisy firmowe: 3000 – 4000 zł
  • Duże serwisy firmowe: 4000 – 5000 zł
  • Male sklepy internetowe: 4500 – 5500 zł
  • Średnie sklepy internetowe: 5500 – 7000 zł
  • Duże sklepy internetowe i inne bardzo rozbudowane serwisy: 7000 – 9500 zł

Audyt SEO dla klientów korzystających w firmie Seolit z usługi pozycjonowania jest wykonywany zawsze w ramach umowy, bez dodatkowych kosztów, na początkowym etapie współpracy.

KONTAKT

Agencja interaktywna Seolit
Pozycjonowanie stron internetowych

Ul. Gwiaździsta 66
53-413 Wrocław

NAPISZ OD NAS

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych. Dowiedz się więcej

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Seolit Krzysztof Sacała z siedzibą na ulicy Gwiaździstej 66 53-413 Wrocław, danych osobowych podanych w powyższym formularzu, w celach związanych z prowadzeniem korespondencji i / lub przygotowaniem oferty i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych prezentujemy w naszej polityce prywatności.