Po czym poznać dobrego specjalistę SEO?
Po czym poznać pozycjonera? Po tym, że odpowiedź na każde pytanie rozpoczyna od słów „to zależy”. To żart mojego autorstwa, który jednak bliższy jest prawdy, niż można by intuicyjnie przypuszczać.
Po czym poznać pozycjonera? Po tym, że odpowiedź na każde pytanie rozpoczyna od słów „to zależy”. To żart mojego autorstwa, który jednak bliższy jest prawdy, niż można by intuicyjnie przypuszczać.
Wybranie oferty agencji SEO nie jest zadaniem łatwym. Wydaje się wręcz, że pozycjonerzy to – zaraz po mechanikach samochodowych – grupa specjalistów posiadająca najmniejsze społeczne zaufanie. I nie da się ukryć – sami jesteśmy sobie winni.
Pozycjonowanie to skomplikowana usługa nie tylko w aspekcie samego jej wykonania, ale również mierzalności sukcesu całego przedsięwzięcia. Jakie aspekty należy bowiem wziąć pod uwagę?
W firmie Seolit zetknęliśmy się z różnymi typami zapytań ofertowych. Od minimalistycznych w stylu: „proszę o wycenę pozycjonowania firmy z branży X”, po rozbudowane elaboraty zawierające czasem nawet zbyt dużo informacji. Większość z nich posiada jednak pewną cechę wspólną. Potencjalny klient agencji SEO chce być pozycjonowany na frazy ogólne. Dlaczego?
„Content is king” to hasło znane w świecie SEO od dawna. Obecnie jest aktualne jak nigdy i paradoksalnie – mniej nadużywane niż jeszcze kilka lat temu. Czy to kwestia dezinformacji?