Social media

Prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych (social media) jest dziś równie istotne, jak posiadanie strony internetowej. Co więcej, samo zaistnienie na Facebooku czy Instragramie to za mało, gdyż fanpage musi „żyć”, rozwijać się i zachęcać użytkowników do interakcji – dopiero wtedy wszelkie działania w social mediach będą miały realne przełożenie na zwiększenie zainteresowania marką.

Prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych

Wbrew pozorom nie liczy się liczba fanów, a ich jakość i chęć do uczestniczenia w internetowym życiu firmy. Dlatego takie praktyki jak kupowanie i sztuczne podbijanie liczby lajków nie mają większego sensu, a wręcz przynoszą więcej szkody niż pożytku (spadki zasięgów).

Wiemy, jak prowadzić dobrą komunikację w mediach społecznościowych i jak sprawić, że pomiędzy odbiorcami, a firmą utworzy się więź oznaczająca przywiązanie do marki. Potrafimy przygotowywać ciekawe, angażujące treści, organizować konkursy i dawkować emocje, by utrzymywać zainteresowanie użytkowników.

Najważniejsze social media, w których musisz być!

  • Facebook – firmowy fanpage na Facebooku to praktycznie konieczność, jeżeli firma w ogóle chce istnieć w portalach społecznościowych. Większość polskich internautów używa Facebooka i nieprędko się to zmieni. Przygotowaliśmy rozbudowane pakiety prowadzenia profili na FB.
  • Instagram – to równie istotny portal społecznościowy, gromadzący nieco odmienną grupę użytkowników. Tu liczą się przede wszystkim treści wizualne. W tym zakresie również mamy do zaproponowania atrakcyjne i zróżnicowane pakiety.
  • LinkedIn – tzw. biznesowy portal społecznościowy „pod krawatem”. Tam nawiązują się kontakty biznesowe i interakcje międzybranżowe. LinkedIn to taki branżowy Facebook. Musisz tam być.
  • Inne – istnieje też wiele innych SM o mniejszym lub większym znaczeniu, a to, do których warto należeć, zależy od specyfiki branży. Opowiedz nam o swojej firmie, a my powiemy Ci, gdzie warto ją promować.

Oferujemy prowadzenie profili w social media

Zakres działań w mediach społecznościowych jest różny i zależy od specyfiki branży, wymagań klienta i budżetu. Poniżej przygotowaliśmy zestawienie przykładowych czynności, którymi możemy zająć się w Twoim imieniu.

Fanpage na Facebooku

  • opracowanie strategii i określenie języka komunikacji oraz analiza konkurencji;
  • wpisy z wykorzystaniem przygotowanych przez nas lub klienta grafik;
  • interakcje z fanami pod wpisami na koncie klienta;
  • odpowiadanie na wiadomości (w ustalonym zakresie);
  • promowanie postów w grupach tematycznych;
  • interakcja z potencjalnymi fanami na innych profilach;
  • przygotowywanie relacji na podstawie materiałów klienta;
  • płatne promowanie postów;
  • moderacja komentarzy;

Profil firmowy na Instargamie

  • opracowanie strategii i określenie języka komunikacji oraz analiza konkurencji;
  • wpisy z wykorzystaniem przygotowanych przez nas lub klienta grafik;
  • przygotowanie stories z wykorzystaniem materiałów klienta;
  • dobór hasztagów;
  • interakcje z obserwującymi – pod wpisami na koncie klienta (w określonych godzinach);
  • interakcja z fanami na innych kontach;
  • szkolenie z przygotowywania grafik pod kątem spójności konta;
  • moderacja komentarzy;
  • obsługa wiadomości prywatnych.

Dodatkowe usługi w SM

  • organizacja konkursów wraz z przygotowaniem regulaminu;
  • stworzenie profilu od podstaw;
  • kursy i szkolenia;
  • prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn.

Zakres usług jest różny w zależności od wybranego pakietu i obranej strategii. Ceny pakietów wynoszą od 950 do 2450 złotych netto miesięcznie. Jeżeli chcesz poznać szczegóły, zapraszamy do kontaktu.

KONTAKT

Agencja interaktywna Seolit
Pozycjonowanie stron internetowych

Ul. Gwiaździsta 66
53-413 Wrocław

NAPISZ OD NAS

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych. Dowiedz się więcej

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Seolit Krzysztof Sacała z siedzibą na ulicy Gwiaździstej 66 53-413 Wrocław, danych osobowych podanych w powyższym formularzu, w celach związanych z prowadzeniem korespondencji i / lub przygotowaniem oferty i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych prezentujemy w naszej polityce prywatności.