Prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych (social media) jest dziś równie istotne, jak posiadanie strony internetowej. Co więcej, samo zaistnienie na Facebooku czy Instragramie to za mało, gdyż fanpage musi „żyć”, rozwijać się i zachęcać użytkowników do interakcji – dopiero wtedy wszelkie działania w social mediach będą miały realne przełożenie na zwiększenie zainteresowania marką.
Prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych
Wbrew pozorom nie liczy się liczba fanów, a ich jakość i chęć do uczestniczenia w internetowym życiu firmy. Dlatego takie praktyki jak kupowanie i sztuczne podbijanie liczby lajków nie mają większego sensu, a wręcz przynoszą więcej szkody niż pożytku (spadki zasięgów).
Wiemy, jak prowadzić dobrą komunikację w mediach społecznościowych i jak sprawić, że pomiędzy odbiorcami, a firmą utworzy się więź oznaczająca przywiązanie do marki. Potrafimy przygotowywać ciekawe, angażujące treści, organizować konkursy i dawkować emocje, by utrzymywać zainteresowanie użytkowników.
Najważniejsze social media, w których musisz być!
- Facebook – firmowy fanpage na Facebooku to praktycznie konieczność, jeżeli firma w ogóle chce istnieć w portalach społecznościowych. Większość polskich internautów używa Facebooka i nieprędko się to zmieni. Przygotowaliśmy rozbudowane pakiety prowadzenia profili na FB.
- Instagram – to równie istotny portal społecznościowy, gromadzący nieco odmienną grupę użytkowników. Tu liczą się przede wszystkim treści wizualne. W tym zakresie również mamy do zaproponowania atrakcyjne i zróżnicowane pakiety.
- LinkedIn – tzw. biznesowy portal społecznościowy „pod krawatem”. Tam nawiązują się kontakty biznesowe i interakcje międzybranżowe. LinkedIn to taki branżowy Facebook. Musisz tam być.
- Inne – istnieje też wiele innych SM o mniejszym lub większym znaczeniu, a to, do których warto należeć, zależy od specyfiki branży. Opowiedz nam o swojej firmie, a my powiemy Ci, gdzie warto ją promować.
Oferujemy prowadzenie profili w social media
Zakres działań w mediach społecznościowych jest różny i zależy od specyfiki branży, wymagań klienta i budżetu. Poniżej przygotowaliśmy zestawienie przykładowych czynności, którymi możemy zająć się w Twoim imieniu.
Fanpage na Facebooku
- opracowanie strategii i określenie języka komunikacji oraz analiza konkurencji;
- wpisy z wykorzystaniem przygotowanych przez nas lub klienta grafik;
- interakcje z fanami pod wpisami na koncie klienta;
- odpowiadanie na wiadomości (w ustalonym zakresie);
- promowanie postów w grupach tematycznych;
- interakcja z potencjalnymi fanami na innych profilach;
- przygotowywanie relacji na podstawie materiałów klienta;
- płatne promowanie postów;
- moderacja komentarzy;
Profil firmowy na Instargamie
- opracowanie strategii i określenie języka komunikacji oraz analiza konkurencji;
- wpisy z wykorzystaniem przygotowanych przez nas lub klienta grafik;
- przygotowanie stories z wykorzystaniem materiałów klienta;
- dobór hasztagów;
- interakcje z obserwującymi – pod wpisami na koncie klienta (w określonych godzinach);
- interakcja z fanami na innych kontach;
- szkolenie z przygotowywania grafik pod kątem spójności konta;
- moderacja komentarzy;
- obsługa wiadomości prywatnych.
Dodatkowe usługi w SM
- organizacja konkursów wraz z przygotowaniem regulaminu;
- stworzenie profilu od podstaw;
- kursy i szkolenia;
- prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn.
Zakres usług jest różny w zależności od wybranego pakietu i obranej strategii. Ceny pakietów wynoszą od 950 do 2450 złotych netto miesięcznie. Jeżeli chcesz poznać szczegóły, zapraszamy do kontaktu.