Kampanie PPC, wśród których wyróżnić można między innymi Google Ads, Facebook Ads, a także reklamę na Instagramie czy LinkedInie, pozwalają na uzyskanie natychmiastowej widoczności. Dzień rozpoczęcia kampanii jest jednocześnie dniem wyświetlenia reklamy. Zachęcamy do kontaktu. Wybierzemy najskuteczniejsze medium reklamowe, zdefiniujemy grupę odbiorców, zaprojektujemy lejki sprzedażowe i przedstawimy propozycję optymalizacji kosztów.
Kampania Google Ads (dawniej AdWords) to zbiorcze określenie różnych typów reklam pojawiających się w internecie – począwszy od wyszukiwarki, poprzez serwisy branżowe, po Gmaila bądź YouTube’a.
Google Ads to bardzo skuteczna forma reklamy, która jednak – w większości przypadków – jest zdecydowanie droższa niż usługa pozycjonowania stron. Ma za to wiele zalet, a najważniejszą z nich jest możliwość osiągnięcia natychmiastowej widoczności w internecie. Kampania Google Ads zapewnia szerokie możliwości targetowania reklamy do konkretnych grup odbiorców – ze względu na lokalizację, odwiedzane witryny czy nawet – odbierane wiadomości e-mail. Odpowiednio zoptymalizowana pozwala również na odzyskiwanie klientów (np. osób, które zaniechały transakcji na poziomie koszyka lub zapomniały adresu strony), jak również może przekonać do skorzystania z oferty użytkowników niezdecydowanych.
Aby kampania Ads przyniosła zadowalające efekty, należy skorzystać z pomocy profesjonalistów.
Przeprowadzenie kampanii Adsów w teorii wydaje się dość proste. Należy wybrać formę reklamy, określić grupę docelową i ustalić stawki za kliknięcie. Praktyka pokazuje jednak, że jest to prosta droga do „przepalenia” budżetu bez osiągnięcia realnych zysków. Współpraca z profesjonalistą pozwoli nie tylko na dobranie najlepszej formy reklamy Google Ads, ale również zapewni maksymalizację skuteczności i minimalizację kosztów.
Dobry specjalista powinien:
W firmie Seolit stawiamy na indywidualne podejście do każdego zlecenia – zarówno w kwestii obrania strategii, jak i samej wyceny. Gwarantujemy ścisłą współpracę między specjalistami. Pracowaliśmy w dużych firmach i wiemy dobrze, że często działy Ads i SEO są hermetyczne, a przepływ informacji między nimi bardzo słaby. Jest to niedobra sytuacja, bo usługi te mogą się nawzajem doskonale uzupełniać. Połączenie pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych daje doskonałe efekty. Dlatego też chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów również w tym zakresie, dbając o prawidłowy przepływ informacji między specjalistami.
Google Ads to najlepiej wspomagająca pozycjonowanie, ale oczywiście niejedyna forma reklamy PPC. Dla naszych klientów prowadzimy również działania w Social Mediach – na Facebooku, Instagramie czy LinkedInie. Kampanie tego typu dają doskonałe możliwości targetowania przekazu reklamowego – ze względu na wiek, płeć, zainteresowania czy zajmowane stanowisko. Zapraszamy do kontaktu – chętnie odpowiemy na wszystkie pytania, zaprojektujemy lejki sprzedażowe i doradzimy w kwestii budżetu.