Marketing szeptany

Marketing szeptany (inaczej buzz marketing) to skuteczna forma promocji szczególnie dla młodych brandów lub firm, jakie wprowadziły na rynek nowy produkt, o którego istnieniu użytkownicy internetu nie mają jeszcze pojęcia. Polega ona na zamieszczaniu pozytywnych opinii na forach internetowych i w social mediach, ale w taki sposób, by wyglądały na autentyczne i bezinteresowne. Działania podejmowane w ramach tej formy reklamy mają za zadanie nie tylko polecić daną firmę, produkt lub usługę, ale również np. dać internautom pretekst do rozmawiania na konkretny temat. Skuteczność marketingu szeptanego jest bardzo wysoka. Wynika przede wszystkim z faktu, że według badań mniej więcej trzy czwarte Polaków decyzję o zakupie produktu lub skorzystaniu z usług danej firmy podejmuje na podstawie rekomendacji znajomych lub właśnie opinii znalezionych w internecie.

Marketing szeptany to usługa „delikatna”, wymagająca wyczucia, doświadczenia i subtelnego podejścia do tematu, a wykonana w sposób niewłaściwy może szybko stać się bronią obosieczną i przynieść więcej szkody niż pożytku. Większość z nas bowiem cały czas wierzy w opinie zamieszczane w internecie, lecz stajemy się coraz bardziej wyczuleni na nachalną reklamę i nie nabieramy się na opinie, których sztuczność aż kłuje w oczy. „Ten produkt przywrócił mi wiarę w życie” napisane przez użytkownika z jednym postem, który zarejestrował się na forum w dzień jego stworzenia, nikogo już nie przekona. Wręcz przeciwnie – może sprawić, że użytkownicy internetu uwezmą się i wyśmieją dany produkt w wielu różnych zakamarkach internetu. Dlatego też buzz marketing to usługa, którą trzeba zlecać osobom z doświadczeniem. My pierwsze kampanie w tym zakresie wykonywaliśmy już w 2012 roku.

Poprawnie wykonany marketing szeptany:

  • jest doskonałym działaniem wizerunkowym
  • pomaga wytworzyć zapotrzebowanie na dany produkt lub usługę
  • przekłada się na sprzedaż i zapytania ofertowe
  • wspomaga proces pozycjonowania

W firmie Seolit gwarantujemy fachowe wykonanie usługi:

  • posiadamy dostęp do profesjonalnych narzędzi monitorujących fora i media społecznościowe
  • działamy w sposób przemyślany, wyznając zasadę „po pierwsze nie szkodzić”
  • posiadamy bazę zaufanych kont na forach i w social mediach
  • w kampaniach marketingu szeptanego uczestniczymy od 2012 roku

Buzz marketing, oprócz swoich atutów sprzedażowo-wizerunkowych, może być również usługą doskonale wspomagającą proces pozycjonowania. Sprytne przemycenie linka na kilku dużych i żyjących forach internetowych (lub wywołanie takiej reakcji u innych użytkowników) odbije się pozytywnie na widoczności serwisu w wynikach wyszukiwania. Są to jednak autonomiczne usługi, których nie trzeba łączyć. Zachęcamy w związku z powyższym do kontaktu z naszymi specjalistami. Jeśli uznamy, że marketing szeptany to dla Państwa w danej chwili rozwiązanie najlepsze, nie będziemy przekonywać do pozycjonowania. I – rzecz jasna – odwrotnie.

KONTAKT

Agencja interaktywna Seolit
Pozycjonowanie stron internetowych

ul. Zaporoska 34
53-520 Wrocław

NAPISZ OD NAS

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych. Dowiedz się więcej

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Seolit Krzysztof Sacała z siedzibą na ulicy Zaporoskiej 34, 53-520 Wrocław, danych osobowych podanych w powyższym formularzu, w celach związanych z prowadzeniem korespondencji i / lub przygotowaniem oferty i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych prezentujemy w naszej polityce prywatności.