Reklama Google AdWords

Kampania AdWords to zbiorcze określenie różnych typów reklam pojawiających się w internecie – począwszy od wyszukiwarki, poprzez serwisy branżowe, po Gmaila bądź YouTube’a. Pozwala ona na uzyskanie natychmiastowej widoczności. AdWords – w przeciwieństwie do pozycjonowania – nie wymaga czasu. Dzień rozpoczęcia kampanii jest jednocześnie dniem wyświetlenia reklamy. Aby jak najniższym kosztem zdobyć zainteresowanie jak największej ilości potencjalnych klientów, należy w tym zakresie skorzystać z pomocy profesjonalistów. Zachęcamy do kontaktu. Doradzimy najskuteczniejszą formę reklamy i przedstawimy darmową wycenę.

  • linki sponsorowane – reklama tekstowa pojawiająca się w Google nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania.
  • remarketing – możliwość wyświetlania reklamy internautom, którzy byli już na danej stronie (lub wykonali na niej konkretną akcję).
  • reklama w Gmail – reklama wyświetlająca się użytkownikom jako wiadomość na skrzynce pocztowej.
  • reklama w YouTube – reklamowanie produktów przed materiałem wideo lub wyświetlanie reklamy obok niego.
  • reklama Display – wyświetlanie bannerów reklamowych w sieci Google – na kilku milionach witryn, docierających do większości użytkowników internetu na świecie.
  • Google Shopping – wyświetlanie produktów i ich cen nad organicznymi wynikami wyszukiwania.

Google AdWords to doskonała forma reklamy, która jednak – w większości przypadków – jest zdecydowanie droższa niż usługa pozycjonowania stron. Posiada jednak wiele zalet, a najważniejszą z nich jest możliwość osiągnięcia natychmiastowej widoczności w internecie. AdWords to również bardzo szerokie możliwości targetowania reklamy do konkretnych grup odbiorców – ze względu na lokalizację, wiek, odwiedzane witryny czy nawet – odbierane wiadomości e-mail. Odpowiednio zoptymalizowana kampania pozwala również na odzyskiwanie klientów (np. osób, które zaniechały transakcji na poziomie koszyka lub zapomniały adresu strony), jak również może przekonać do skorzystania z oferty użytkowników niezdecydowanych.

Aby kampania AdWords przyniosła zadowalające efekty należy skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Przeprowadzenie kampanii w teorii wydaje się dość proste. Należy wybrać formę reklamy, określić grupę docelową i ustalić stawki za kliknięcie. Praktyka pokazuje jednak, że jest to prosta droga do przepuszczenia budżetu bez osiągnięcia realnych zysków. Współpraca z profesjonalistą pozwoli nie tylko na dobranie najlepszej formy reklamy AdWords, ale również zapewni maksymalizację skuteczności i minimalizację kosztów. Dobry specjalista powinien objąć doradztwem każdy etap kampanii, opracować treści reklam zgodnie ze swoim doświadczeniem (chyba że Klient postanowi inaczej), na bieżąco modyfikować strategię i oczywiście – przedstawiać raporty z podejmowanych działań.

W firmie Seolit stawiamy na indywidualne podejście do każdego zlecenia – zarówno w kwestii obrania strategii, jak i samej wyceny. Gwarantujemy również ścisłą współpracę między specjalistami. Pracowaliśmy w dużych firmach i wiemy dobrze, że często działy AdWords i SEO są hermetyczne, a przepływ informacji między nimi bardzo słaby. Jest to niedobra sytuacja, bo usługi te mogą się nawzajem doskonale uzupełniać. Dlatego też chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów również w tym zakresie. Jeśli skorzystacie Państwo z usługi AdWords w firmie Seolit, nie tylko profesjonalnie ją wykonamy, ale również zadbamy o przepływ informacji, który wspomoże działania pozycjonerskie. Zapraszamy do kontaktu – chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

KONTAKT

Agencja interaktywna Seolit
Pozycjonowanie stron internetowych

ul. Zaporoska 34
53-520 Wrocław

NAPISZ OD NAS

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych. Dowiedz się więcej

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Seolit Krzysztof Sacała z siedzibą na ulicy Zaporoskiej 34, 53-520 Wrocław, danych osobowych podanych w powyższym formularzu, w celach związanych z prowadzeniem korespondencji i / lub przygotowaniem oferty i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych prezentujemy w naszej polityce prywatności.